Бистрицький ЗДО ”Гуцулочка” Поляницької сільської ради, Бистриця
Івано-Франківська область, Надвірнянський район

наші групи

 

 

У ЗДО " Гуцулочка " функціонує дві групи: 

- Різновікова група " СОНЕЧКО" в ній виховується 23 дитини.

-Старша дошкільна група " РОМАШКА" вній виховується 17 дітей.

 

Фото без опису

Фото без опису

Моніторинг базових вмінь та навиків дітей старшого дошкільного віку

(5-6-, зрідка 7 років

Група «Ромашка» 17 дітей

 

 

Напрями розвитку дітей дошкільного віку, перелік необхідних вмінь та навиків

 

 

Батьківське оцінювання

 

Педагогічне оцінювання

 

Мовлення дитини:

  • словниковий запас дітей досягає 2500-3000 слів;

 

  • активне формування граматичної будови мовлення (куля червона, а кубик червоний; слон великий, а дерево високе);
  • уміє формувати та висловлювати власну думку стосовно певних  подій, вражень чи предметів;
  • володіє умінням переказувати казки, оповідання та інші твори;
  • починає формувати складні речення (Мама на кухні миє посуд, а бабуся в кімнаті читає мені казку);
  • більшість дітей вимовляють усі звуки (але ще можуть мати труднощі з певними звуками ж, ш, ч, р, рь).

 

так

ні

вч

так

ні

вч

17

 

 

16

 

 

16

 

17

 

14

 

13

-

 

 

-

 

 

-

 

-

 

-

 

3

-

 

 

1

 

 

1

 

-

 

3

 

1

17

 

 

15

 

 

15

 

16

 

14

 

14

-

 

 

-

 

 

-

 

-

 

-

 

2

-

 

 

2

 

 

2

 

1

 

3

 

1

 

Логіко-математичний розвиток:

  • орієнтуватися у порядковій послідовній та зворотній лічбі в межах 10; знати та називати суміжні числа (числа-сусіди, тобто попереднє та наступне число від поданого);
  •  
  • вміти співвідносити цифру та кількість;
  • знати базові геометричні форми (круг, квадрат, трикутник, овал, прямокутник, ромб) та володіти уявленням про співвідношення предмета до фігури, на яку він схожий (холодильник-прямокутний, ґудзик-круглий, коробка-квадратна, дзеркало-овальне і т.д.);
  • розрізняти величини (великий, малий, довгий, короткий, тонкий, товстий; а також: довший-коротший, менший-більший і т.д.);
  • мати навики орієнтування у просторі (над, під, між, за, перед, навпроти, ліворуч, праворуч);
  • знати усі базові кольори (мати уявлення про різні відтінки одного кольору: рожевий яскравий, світлий, темний, коричневий світлий, темний).

 

 

 

10

 

 

 

10

15

 

 

 

 

14

 

 

10

 

 

16

 

 

 

 

 

1

 

 

 

1

-

 

 

 

 

-

 

 

1

 

 

-

 

 

5

 

 

 

6

2

 

 

 

 

3

 

 

6

 

 

1

 

 

9

 

 

 

11

15

 

 

 

 

13

 

 

11

 

 

17

 

 

2

 

 

 

1

-

 

 

 

 

-

 

 

-

 

 

-

 

 

6

 

 

 

5

2

 

 

 

 

4

 

 

6

 

 

-

 

Гра дитини:

  • активно приймати участь у спільних з однолітками іграх (рухових, дидактичних, настільних), розуміти правила гри та  дотримуватись їх;
  • виявляти почуття взаємодопомоги та дружби;
  • уміти вітатися та прощатися з однолітками та дорослими;
  • володіти уміннями зображувати предмети за зразком, та відтворювати малюнок з власної уяви відповідно до словесного опису за допомогою олівців;
  • володіти умінням слухати музичні твори, відтворювати ритм та темп почутої мелодії;

 

  • дотримуватись активного рухового режиму протягом дня.

 

 

 

17

 

 

17

17

8

 

 

7

 

 

14

 

 

 

 

-

 

 

-

-

1

 

 

1

 

 

-

 

 

-

 

 

-

-

7

 

 

9

 

 

3

 

 

17

 

 

17

17

9

 

 

8

 

 

15

 

 

-

 

 

-

-

-

 

 

-

 

 

-

 

 

-

 

 

-

-

8

 

 

9

 

 

2

 

 

 

 

 

 

Дитина в соціумі:

  • дитина старшого дошкільного віку повинна володіти умінням пояснити та відстояти власну позицію, уміти злагоджено працювати в колективі однолітків, самостійно відповідати за власні вчинки та провини, володіти здатністю до волевиявлення та ініціативності;
  • орієнтуватися в часі відносно пори доби (день, ніч, ранок, вечір);
  • дотримуватись режимних моментів відповідно до пори доби (ранок-ранкові гігієнічні процедури, сніданок; день-обід, денний відпочинок; вечір-вечеря, вечірні гігієнічні процедури, сон);
  • розуміти правила поводження зі сторонніми людьми, знати власні права та обов’язки, володіти базовими знаннями щодо послідовності дій під час надзвичайних ситуацій;
  • володіти знаннями власного прізвища та імені, адреси проживання, прізвища та ім’я батьків (та/або законних опікунів), усіх членів сім’ї хто проживає разом із дитиною.

 

 

 

13

 

 

 

 

17

 

14

 

 

 

14

 

 

 

17

 

 

1

 

 

 

 

-

 

-

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

3

 

 

 

 

-

 

3

 

 

 

3

 

 

 

-

 

 

14

 

 

 

 

17

 

15

 

 

 

15

 

 

 

17

 

 

-

 

 

 

 

-

 

-

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

3

 

 

 

 

-

 

2

 

 

 

2

 

 

 

-

 

Дитина в природному довкіллі:

  • орієнтуватися у ознаках усіх пір року, називати характерні відмінності та ознаки,  які належать лише до певної пори року (дощ іде навесні, влітку, восени, іноді й взимку; дерева розквітають-навесні, спека та купання у водоймах-літо, опале листя-осінь, сніг-основна ознака зими);
  • уміти розподіляти тварини на свійські, дикі та екзотичні, знати, які саме тварини водяться у нашій країні та нашому регіоні;
  • розподіляти рослини на дерева (листяні-хвойні, фруктові-чи ні), кущі та рослини, орієнтуватися якій рослині належить саме це листя;
  • знати та називати особливості взаємозв’язків у природі;
  • володіти знаннями культури поведінки на природі та необхідність берегти природу.

 

 

 

11

 

 

 

 

 

12

 

 

8

 

 

7

 

 

1

 

 

 

 

 

-

 

 

2

 

 

1

 

 

5

 

 

 

 

 

5

 

 

6

 

 

9

 

 

12

 

 

 

 

 

14

 

 

10

 

 

9

 

 

-

 

 

 

 

 

-

 

 

1

 

 

-

 

 

5

 

 

 

 

 

3

 

 

6

 

 

8

               

 

Умовні позначення:

«Так» - володіє у повному обсязі відповідно до вікових норм;

«Ні» - не володіє даними навиками та знаннями;

«ВЧ» - володіє даними навиками та уміннями частково (у разі зазначення даного позначення, потребує роз’яснення та уточнення).

Логін: *

Пароль: *